TargetPartners+

F.E.C -koulutus yhdistää työnhakijan ja yrityksen

Target Partners toteuttaa yhteistyössä pääkaupunkiseudun työllisyysalueiden (Vantaa, Espoo, Helsinki) kanssa F.E.C-koulutuksia, joka ovat suunnattu Uudenmaan alueen työnhakijoille ja yrityksille. Koulutuksella edistetään alueen työnhakijoiden työllistymistä ja heidän osaamisensa kehittymistä.

F.E.C-koulutus on käytännössä noin 6 kuukauden (120 arkipv.) mittainen työvoimakoulutukseen perustuva yhteistyöjakso yrityksen ja sopivan työnhakijan välillä. Tämä sisältää käytännön perehtymistä ja toimintaa (työssäoppiminen) yrityksen määrittelemissä tehtävissä sekä osallistujan saaman noin 24 päivän koulutuskokonaisuuden Laurea-ammattikorkeakoulun toteuttamana.

SEURAAVAKSI KÄYNNISTYY: DIGITAALISEN SISÄLLÖNTUOTANNON KEHITTÄJÄ F.E.C

Digitaalisen sisällöntuotannon kehittäjä F.E.C -koulutuksen kautta yrityksille tarjoutuu mahdollisuus valita sopiva työnhakija digitaalisen sisällöntuotannon osaamista vaativiin tehtäviin tai yrityksen kehitysprojektiin jossa digitaaliset sisällöt ovat osa kehittämistä.

Laurea-ammattikorkeakoulun toteuttama lähiosuus antaa yritysten valitsemille osallistujille uusinta osaamista mm. erilaisista digitaalisista työkaluista sisältöjen rakentamisessa sisältäen tekoälytyökalut sekä yleistä osaamista toiminnan kehittämisestä ja kehittämisprojektien toteutuksesta.

MILLAISIA OSAAJIA MUKANA?

Koulutukseen hakeutuu työnhakijoita erilaisin tutkinnoin ja työkokemuksin. Heitä kiinnostaa mm. yritysten näkyvyys digitaalisissa kanavissa ja tähän liittyvä kehittäminen tai käytännön sisältöjen toteuttaminen mm. tekoälyteknologiaa hyödyntäen.

Esimerkkejä rooleista joihin yritys voi löytää sopivan henkilön koulutuksen kautta:

Markkinnoinin/sisältömarkkinoinnin tehtävät (sis. digitaalinen markkinointi, some -kanavat, markkinoinnin yleinen kehittäminen).

Digitaalisten sisältöjen suunnittelu ja toteuttaminen (kuvat, tekstit, videot yrityksen kehityssuunnitelman mukaisesti).

Myynnin toteutus ja tehostaminen digitaalisia sisältöjä hyödyntäen.

Verkkokaupan sisältöjen kehittäminen.

Digitaalisten työkalujen käyttöönotto sis. tekoälytyökalut yrityksen toiminnan kehittämisessä.

Palvelumuotoilu; uusien digitaalisten palvelujen suunnittelu ja lanseeraaminen.

Kansainväliseen liiketoimintaan liittyvien sisältöjen suunnittelu ja toteutus.

Verkkosivu-uudistukset ja tähän liittyvien sisältöjen suunnittelu ja toteutus.

Muut tehtävät yrityksen ajankohtaisten tarpeiden mukaisesti.

KUINKA F.E.C TOIMII YRITYKSELLE?

+ Target Partners kartoittaa yritykselle soveltuvia ehdokkaita työnhakijoista. Yritys haastattelee ehdokkaat ja tekee valinnan. Solmitaan koulutussopimus (palkaton jakso, yrityksellä kiinteä maksuosuus).


+ Koulutuksen lähiosuus (n. 24 päivää) toteutetaan erillisen aikataulun mukaan Laureassa, muu aika on yrityksessä tapahtuvaa toimimista. Laurean lähiosuuden pääteemat ovat: Digitalisaatio ja sisällöntuotanto, Sisältösuunnitelma ja sisällöntuotannon työkalut, Palvelumuotoilu, Digimarkkinoinnin kanavat – digitaalinen asiakaskohtaaminen, Verkkokaupat ja sisällöt, Somekanavat ja niiden käyttö, Sujuva kirjoittaminen – blogit sisältöinä, Digital Living Lab -työskentely (Laurean teknologiaympäristö), Täydentävät verkko-opinnot.


+ Henkilö toimii yrityksessä hänelle määritellyissä tehtävissä / projektissa (n. 96 arkipäivää). Mikäli yhteistyö toimii ja liiketoiminnan tila mahdollistavat, on koulutussopimus mahdollista muuttaa työsopimukseksi kesken jakson tai tämän päättyessä.

ETENEMINEN & YHTEYSHENKILÖT

Ota yhteyttä Target Partnersiin – keskustellaan yrityksenne tarpeesta & määritellään kriteerit, joiden perusteella kartoitamme teille sopivia ehdokkaita!

Katja Mäki, 050 362 2335, katja.maki@targetpartners.fi

Pasi Kinnunen, 040 5243293, pasi.kinnunen@targetpartners.fi

Asiakaspalvelu (arkisin 9-15): 010 299 7400

Target Partners Finland Oy, Itälahdenkatu 22A, 00210 Helsinki